De sloop is begonnen!

12-09-2022
Goed nieuws! De sloop van ons oude schoolgebouw aan de Fransebaan is begonnen!
Wij zijn ontzettend blij om u te kunnen vertellen dat de volgende stap in de nieuwbouw van ons nieuwe schoolgebouw, gezet is! Vanaf vorige week is een sloopbedrijf gestart met het circulair slopen van het oude gebouw.

Circulair slopen betekent dat er de eerste drie weken van binnen uit, handmatig, gesloopt zal worden. Dit om materialen die nog bruikbaar zijn, te kunnen hergebruiken. Na deze eerste drie weken handmatig slopen, zal er ook machinaal gesloopt worden. Circulair slopen kost iets meer tijd, maar zorgt er wel voor dat we duurzaam omgaan met bouwmaterialen en sluit daarom ook goed aan bij onze visie.

Het is de verwachting dat de sloop rond Kerst afgerond zal zijn en dat we dan de volgende fase van de nieuwbouw in zullen gaan. Natuurlijk houden we u op de hoogte van toekomstige ontwikkelingen!