WMK oudertevredenheidspeiling

28-03-2023
Een aantal weken geleden hebben wij de oudertevredenheidspeiling afgenomen onder alle ouders van De Achtbaan. Mogelijk heeft u deze ook voor ons ingevuld. Dank daarvoor!
De resultaten van deze peiling hebben wij weergegeven in dit overzicht. Daarbij kunt u zien dat ouders over het algemeen zeer tevreden zijn over de kwaliteit van onze school en dat we op bijna alle indicatoren ruim voldoende of goed scoren. Wij zijn hier dan ook erg trots op!

Natuurlijk halen wij uit deze resultaten ook ontwikkelpunten voor de toekomst. Zo zijn 'Informatie aan ouders' en 'Eigenaarschap' en ‘Kansrijk onderwijs’ speerpunten waar wij de komende periode mee aan de slag zullen gaan. We zullen deze onderdelen opnemen in het jaarplan voor het komende schooljaar en zo formulieren dat het concrete doelstellingen worden.

Wij gaan proberen u zo goed mogelijk hierin mee te nemen en van informatie te voorzien.
Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag!