Nieuwsflits April

22-04-2023
Beste ouder(s)/verzorger(s),
Er staat weer een nieuwe Nieuwsflits voor jullie klaar met een aantal leuke wist je datjes en informatie van onze externe partners.
Veel leesplezier en alvast een hele fijne vakantie toegewenst!
Belangrijke data:
22 april tot 7 mei 2023    Meivakantie
9 tot 11 mei Schoolkamp
15 mei Schoolfotograaf Calaislaan
16 mei Schoolfotograaf Normandiëlaan
18 en 19 mei Hemelvaart + Vrije dag
22 mei Start Cultuurweken
24 mei Juffen en Meesterdag
25 mei ANWB Streetwise
26 mei Nieuwe Nieuwsflits
Wist je dat....
Wist je dat.png
- we weer bij elkaar hebben gezeten met de leerlingenraad. Kijk dus snel naar onze Vlog.

- u uw kind nog tot 10 mei kan aanmelden voor de Zomerschool?

- de Fancyfair een groot succes was!

- Juf Nadine bevallen is van haar zoontje Mels? Zie hier de babyfoto!

- de fusie de laatste fase is ingegaan. Middels het document Effectueren van de Fusie wordt u op de hoogte gesteld van de ontwikkeling.

- we een super geslaagde Koningsspelen hebben gehad.

Informatie schoolfotograaf
schoolfotograaf.jpg

De fotograaf komt weer op school. Maandag 15 mei is de fotograaf aanwezig op locatie Calaislaan. Dinsdag 16 mei krijgt locatie Normandiëlaan de fotograaf op bezoek.
De kinderen worden in het geheel gefotografeerd, dus ook broeken en schoenen komen op de foto.
De foto’s worden genomen voor een witte achtergrond. Bij het bestellen kan u zelf een keuze maken in de kleur van achtergrond.
De fotograaf heeft een strakke planning dus zorg dat uw kind op tijd, en de hele dag op school aanwezig is.
Schoolreisje

3681255_1_org.jpg

Leuk nieuws!
Op vrijdag 16 juni staat het jaarlijkse schoolreisje op de planning.
De leerlingen van groep 1/2/3 gaan samen naar Hullie speelboederij in Uden.
De Leerlingen van de groepen 4/5/6/7/8 gaan naar Bobbejaanland in Lichtaart België.
U ontvangt na de meivakantie hierover meer informatie, waaronder ook de kosten hiervan.
Wij hebben er enorm veel zin in, wij hopen jullie ook!

Nieuws van externe partners
extern.png

- Combinatie Jeugdzorg is op zoek naar pleeggezinnen. Wil je hier meer informatie ga dan naar deze link.
- S.v. Unitas '59 is op zoek naar enthousiaste meiden voor nieuwe teams. Meer info via de link.
- Een kwestie van koken! Klik hier om naar de uitnodiging te gaan!

Vlog leerlingenraad  14 april

Zomerschool/Summerschool

Wereld met lef! nieuwe aanvraagronde

Informatie over zieke leerling
vakantiekaart-fijne-vakantie-typografisch-kleurrijk.jpg
Voor nu wensen wij iedereen een hele fijne zonnige vakantie toe en zien iedereen graag  maandag 8 mei weer op school!