Sinds schooljaar 2019-2020 hebben we één gezamenlijke ouderraad.
Van beide locaties zijn er ouders afgevaardigd die deelnemen aan de ouderraad-bijeenkomsten en vele leuke activiteiten voor de kinderen organiseren.

Ouderraad De Achtbaan

De Ouderraad van Basisschool De Achtbaan bestaat  uit 12 enthousiaste ouders van onze basisschool.

Linda Bogers
Voorzitter van de OR
Anoek Nguyen Erich

Joyce Kool - de Brouwer

Carola Velsma

Maaike Smits

Ines Elstak

Michelle Rijken

Chantal Janssen

Anne van Dijck

Marlon Lemmen

Linda Holvast

Josine  van Kemenade - Criens

De ouderraad houdt zich onder andere bezig met het (mede) organiseren van binnen- en buitenschoolse activiteiten. Hierbij valt te denken aan het sinterklaasfeest, de kerst- en paasviering.

Daarnaast verzorgt de ouderraad niet-schoolse activiteiten. Bijvoorbeeld de versiering van school bij Sinterklaas, Carnaval etc. Verder versturen we kaartjes of een attentie bij bijvoorbeeld ziekte en jubilea van meesters en juffen.

Bent u nieuwsgierig geworden naar het werk van de OR of wilt u misschien zelf iets doen binnen school? U kunt altijd de leden van de ouderraad aanspreken.